Masz pytania? Potrzebujesz pomocy?Zadzwoń +48 518 075 074
Oferowane przez nas osłony przeciwsłoneczne możemy dostarczyć do Klienta, gdy tylko zostaną wyprodukowane oraz skompletowane wszystkie elementy dotyczące zamówienia, takie jak silniki, uchwyty mocujące, automatyka itp. Podstawowym wyznacznikiem czasu produkcji osłon jest termin wyświetlany na stronie produktu obok ikonki . Dopiero zakończenie produkcji osłony oraz jej sprawdzenie umożliwia transport do Klienta. Może się zdarzyć, że ze względów logistycznych, zamówiona osłona zostanie dostarczona jednym przewoźnikiem, a jej mniejsze komponenty innym.
O szczegółach nadania przesyłki zawsze informujemy mailowo lub telefonicznie. Przykładowi przewoźnicy z którymi współpracujemy to Rhenus oraz DPD. Czas dostawy określonych produktów jest różny i ustalany zawsze indywidualnie. W przypadku markiz i innych wielkogabarytowych przedmiotów, termin dostawy może się wydłużyć nawet do 4tygodni.
Koszt dostawy konkretnych produktów zawsze widnieje po dodaniu skonfigurowanych osłon do koszyka. Warto skorzystać z wielu okresowych promocji, które ogłaszamy na stronie sklepu (np. markizy tarasowe i pergole tarasowe dostarczane za darmo na terenie Polski – takie produkty posiadają na liście stosowną informację obok ikonki ), gdyż często wysyłka 5-metrowych i większych elementów jest kosztowna i może znacząco powiększyć koszta zamówienia osłony tarasowej. Umożliwiamy płatność części kwoty za pobraniem przy odbiorze towaru, ale warunkiem rozpoczęcia realizacji jest zawsze wpłata zaliczki min. 30% wartości zamówienia. Po tym etapie Klient może określić czy chce dopłacić resztę przelewem lub przy odbiorze. Płatność pobraniowa powiększona jest o opłatę dla przewoźnika za taką usługę.
Cena dostawy dotyczy tylko dowiezienia osłony pod wskazany adres. Ze względu na gabaryty tych przedmiotów, zastrzegamy, że kierowca nie ma obowiązku wnosić markiz, żaluzji lub elementów pergoli na posesję lub bezpośrednio do mieszkań klientów. Dlatego zawsze informujemy o wysyłce mailowo lub telefonicznie, by Klient mógł zorganizować osoby do pomocy w rozładunku.