Pomiar zadaszenia
S – szerokość całkowita (od 100 do 400cm)
W – wysięg osłony (od 143 do 703cm)
Silnik nie jest fabrycznie zamocowany do prowadnicy i częściowo wystaje jej poza obrys (wymaga również zamocowania do podkonstrukcji).
Masz pytania? Potrzebujesz pomocy?Zadzwoń +48 518 075 074
Należy przy projektowaniu wziąć pod uwagę konieczność zamontowania podkonstrukcji
Uwaga: Napęd piór zamocować wg wytycznych poniżej:
1 – Pióra ustawić w pozycji zamkniętej
2 – Podłączyć zasilanie do niezamontowanego zespołu silnika (przed jego założeniem do wyrobu)
3 – Ustawić wysuw tłoka silnika krańcówką (zgodnie z instrukcją dla silnika) do położenia schowanego tłoka. Następnie tłok wysunąć na około 10 mm. Odłączyć zasilanie
4 – Uchwyt prowadzący (gięty) zamocować sworzniami do dwóch sąsiednich piór w połowie długości modułu (patrz pkt 4.6.1.4).
5 – Ustawić silnik stopką na części prowadnicy równolegle do niej
6 – Oś otworów stopki na prowadnicy ustalić na 18,4 mm do lica prowadnicy (rys).
7 – Wykonać owiercenia prowadnicy wiertłem średnicy ø5,3. Do mocowania w prowadnicy stosować blachowkręty stożkowe 6,3×16 w gatunku A2 (zakup po stronie Klienta).
8 – Pozostałe 2 otwory stopki wiercić w podkonstrukcji. Zalecana średnica 5,3 mm i wkręty jak pkt 7 (wprzypadku podłoża metalowego).