Informacje o napędach markizowych – Grupa 3
Zastosowanie sugerowanej przez firmę SELT automatyki pozwoli w komfortowy i bardzo bezpieczny sposób cieszyć się Markizą. Markiza Elektryczna Corsica Selt nie może być wyposażona w napęd ręczny. Markizę należy wyposażyć w silnik elektryczny. Silnik ten dostępny jest w wersji standardowej i z awaryjnym otwieraniem (możliwość zwinięcia markizy w razie braku prądu).
Oferta silników dotyczy markizy firmy Selt: Corsica
Opcja 1 – Silnik sterowany przewodowym klawiszem
Jest to najprostsza opcja, wykorzystania napędu. Zasilanie silnika podłączamy bezpośrednio do przełącznika przewodowego. Do przełącznika klawiszowego doprowadzamy zasilanie 230v. Przewód silnika markizy ma długość ok 2,5m (można go oczywiście łączyć) i posiada 4 żyły (2x faza |zwijanie i rozwijanie|, zero robocze, zero ochronne).
Opcja 2 – Silnik z zewnętrzną centralką
W przypadku silników bez wbudowanej centralki, można nimi sterować za pomocą klawisza przewodowego lub bezprzewodowo, ale wtedy należy dokupić zewnętrzną centralkę sterującą.
Opcja 3 – Silnik z wbudowaną centralką
Silniki posiadające wbudowane centralki (centralka jest integralną częścią silnika) pozwalają na sterowanie nimi bezpośrednio pilotem. Taki silnik wystarczy zasilić prądem 230v.
Informacje o napędach markizowych Selt Corsica
1. Silnik Axis standard (bez awaryjnego otwierania, bez wbudowanej centrali)
Silnik do markiz AXIS RED to najbardziej typowy i zarazem niezawodny przewodowy model. Mechaniczne ustawienie wyłączników krańcowych. Silnik rurowy został zaprojektowany do pracy ciągłej przez czas do 4 minut. Po ok. 4 minutach ciągłej pracy zabezpieczenie termiczne wyłączy silnik na około 20 min.Do osługi tego silnika wymagany jest standardowy przełącznik roletowy lub automatyka . Silnik może być podłączony do dowolnej automatyki np. Yooda, Somfy.
2. Silnik Nemo Blue WT (bez awaryjnego otwierania, bez wb. centrali)
Silnik do markiz NEMO Blue WT posiada elektroniczne ustawienie wyłączników krańcowych i elektroniczną kontrolę obrotów. Silnik rurowy został zaprojektowany do pracy ciągłej przez czas do 4 minut. Po ok. 4 minutach ciągłej pracy zabezpieczenie termiczne wyłączy silnik na około 20 min. Do osługi tego silnika wymagany jest standardowy przełącznik roletowy lub automatyka (centralka+pilot). Silnik może być podłączony do dowolnej automatyki np. Yooda, Somfy.
3. Silnik Somfy Orea (bez awaryjnego otwierania, bez wbudowanej centrali)
Silnik do markiz Somfy Yellow OREA posiada elektroniczne ustawienie wyłączników krańcowych i elektroniczną kontrolę obrotów. Silnik rurowy został zaprojektowany do pracy ciągłej przez czas do 4 minut. Po ok. 4 minutach ciągłej pracy zabezpieczenie termiczne wyłączy silnik na około 20 min. Do osługi tego silnika wymagany jest standardowy przełącznik roletowy lub automatyka. Silnik może być podłączony do dowolnej automatyki np. Yooda, Somfy.
4. Silnik Axis-R (bez awaryjnego otwierania, wbudowana centrala)
Silnik do markiz AXIS-R CT to podstawowy model z wbudowanym odbiornikiem radiowym. Posiada elektroniczne ustawienia wyłączników krańcowych. Napęd do markiz bezkasetowych i kasetowych – bez awaryjnego otwierania. Silnik posiada wbudowaną centralkę sterującą. Oznacza to, że markizę obsługujemy bezprzewodowo. W tym celu należy dokupić kompatybiliny pilot. Można zastosować również automatykę pogodową z serii RED.
5. Silnik Nemo Blue (bez awaryjnego otwierania, wbudowana centrala)
Silnik przewodowy NEMO Blue posiada elektroniczne wyłączniki krańcowe, elektroniczną kontrolę obrotów silnika. Silnik posiada wbudowaną centralkę sterującą. Oznacza to, że markizę obsługujemy bezprzewodowo. W tym celu należy dokupić kompatybiliny pilot. Można zastosować również automatykę pogodową z serii BLUE.
6. Silnik Somfy Orea RTS (bez aw. otwierania, wbudowana centrala)
Silnik do markiz Somfy Orea RTS posiada wbudowaną centralkę sterującą RTS. Oznacza to, że markizę obsługujemy bezprzewodowo. W tym celu należy dokupić pilot marki Somfy z serii RTS. Można zastosować również dowolną automatykę pogodową z serii RTS. Silnik bez awaryjnego otwierania.
7. Silnik Somfy Sunea IO (bez awaryjnego otwierania, wbudowana centrala)
Silnik do markiz Somfy Sunea IO INTELIGENT to napęd z wbudowaną centralką w dwukierunkowym systemie „IO”. Łączność dwukierunkowa w systemie io umożliwia odczytanie statusu położenia tkaniny markizy na pilocie lub urządzeniu mobilnym. Do obsługi silnika wymagany jest pilot z linii „IO”. Możliwość zastosowania dowolnej automatyki z linii „IO”. Silnik bez awaryjnego otwierania.
Strona dotyczy silników do markizy tarasowej firmy Selt: Corsica wykonywanej na wymiar zgodnie z informacjami podanymi podczas zamówienia w konfiguratorze produktu. Więcej informacji można znaleźć w konfiguratorze lub na pozostałych podstronach produktu.