Masz pytania? Potrzebujesz pomocy?Zadzwoń +48 518 075 074

Składanie zamówień w sklepie e-Markizy.pl

OPEROWANIE KOSZYKIEM SKLEPOWYM

Koszyk w sklepie e-markizy pełni 2 funkcje. a). służy do składania konkretnych zamówień,  b). służy do wyceny określonych produktów.

a) Wycena produktów:

Niektórych produktów oferowanych w sklepie nie można automatycznie zakupić poprzez mechanizmy, które oferuje system sklepu e-markizy.pl. Możemy je tylko wycenić. W tym celu wybieramy konkretny towar, przechodzimy przez odpowiedni „kalkulator”, nazywany także „konfiguratorem” a następnie klikamy „wyślij do wyceny”. Wybrany towar zostaje dodany do koszyka. Następnie przechodzimy do standardowej rejestracji i wysyłamy dane produktu do wyceny.

Po otrzymaniu wysłanych przez Państwa informacji, dokonujemy szczegółowej wyceny i wysyłamy do Państwa konkretną ofertę.

b). Składanie zamówień:

Sklep e-markizy.pl umożliwia również składanie zamówień przez standardowe mechanizmy zakupowe. Aby zamówić dany towar należy go uprzednio umieścić w wirtualnym koszyku sklepowym. Służy do tego przycisk KUP TERAZ! wyświetlany przy każdym produkcie. Dodanie do koszyka nie oznacza jeszcze zamówienia produktu – można się z tego wycofać. Podczas dodawania produktu do koszyka można także podać zamawianą liczbę produktów.

W każdej chwili można wyświetlić aktualną zawartość koszyka. W tym celu należy kliknąć przycisk KOSZYK znajdujący się w górnej części sklepu. Gdy wyświetlana jest zawartość koszyka można dokonać zmiany zamawianej liczby produktów albo całkowicie usunąć dany produkt z koszyka. Należy w tym celu – wpisać właściwą liczbę produktu i kliknąć przycisk PRZELICZ WARTOŚĆ albo kliknąć przycisk USUŃ Z KOSZYKA.

FINALIZOWANIE ZAMÓWIENIA

Gdy w koszyku znajdują się już te produkty, które chcesz zamówić (lub wycenić) możesz przystąpić do wysłania zamówienia. W tym celu należy kliknąć przycisk DALEJ znajdujący się w menu. W pierwszym kroku finalizowania zamówienia należy wskazać adres dostawy, czyli adres, pod który zostanie wysłany zamówiony towar (może on być inny niż adres firmy lub adres zamieszkania). Jeśli wysyłka ma nastąpić na adres, którego nie ma na liście (nie został wcześniej podany) to należy zdefiniować nowy adres.

W drugim kroku należy wybrać sposób zapłaty oraz zweryfikować dane wystawianej do zakupionych produktów faktury VAT. Można wpisać swoje uwagi dotyczące składanego zamówienia i po weryfikacji, że wszystkie dane są poprawne oraz akceptacji łącznej kwoty brutto do zapłaty za wybrane produkty należy POTWIERDZIĆ ZAMÓWIENIE. Po chwili powinieneś otrzymać na maila potwierdzenie złożonego właśnie zamówienia.

SPRAWDZENIE STATUSU ZAMÓWIENIA

Status zamówienia pokazuje na jakim etapie realizacji znajduje się dane zamówienie:
PRZYJĘTE – zamówienie czeka na przetworzenie, w przypadku konieczności konsultacji pozycji zamówienia lub terminu jego realizacji kontaktujemy się z Klientem (jeśli towaru nie ma w magazynie, to ten status oznacza, że otrzymasz informację o najbliższym możliwym terminie realizacji Twojego zamówienia),
W TRAKCIE REALIZACJI – zamówienie zostało potwierdzone, że jest aktualne i prawdziwe, rozpoczęty został proces jego realizacji,
WYSŁANE – zamówione produkty zostały wysłane, Klient otrzymuje drogą mailową numer przesyłki kurierskiej lub numer nadawczy paczki pocztowej. W obu przypadkach w mailu znajduje się link do strony pozwalającej na śledzenie przesyłki,
ANULOWANE – zamówienie zostało anulowane: na życzenie Klienta, ze względu na brak możliwości skontaktowania się z klientem lub braku możliwości realizacji zamówienia.

PRZEGLĄDANIE HISTORII ZAMÓWIEŃ

Aby obejrzeć wszystkie historyczne zamówienia należy zalogować się jako Klient do sklepu e-markizy.pl i przejść do zakładki zamówienia. Zamówienia wyświetlane są w kolejności od najnowszego do najstarszego. Po kliknięciu wybranego zamówienia wyświetlane są informacje dotyczące wybranego zamówienia.

ZMIANA DANYCH OSOBOWYCH/FIRMY

Jeśli zmieniły się Twoje dane osobowe lub dane firmy to dla poprawnej realizacji kolejnych zamówień należy uaktualnić dane w sklepie e-markizy.pl. W tym celu należy zalogować się do sklepu jako Klient używając loginu i hasła podanego w czasie rejestracji. Zostaje wtedy wyświetlony formularz z dotychczasowymi danymi i należy w odpowiednich polach poprawić wpisy, a następnie potwierdzić wprowadzone zmiany.

NOWY ADRES WYSYŁKI

Jeśli zmieniły się Twoje dane dotyczące adresu dostawy to dla poprawnej realizacji kolejnych zamówień należy uaktualnić dane w sklepie e-markizy.pl. W tym celu należy zalogować się do sklepu jako Klient używając loginu i hasła podanego w czasie rejestracji. Zostaje wtedy wyświetlony formularz z dotychczasowymi danymi i należy w odpowiednich polach poprawić wpisy, a następnie potwierdzić wprowadzone zmiany. Składanie zamówień musi odbywać się na aktualny adres dostawy, a w przypadku jakichkolwiek zmian w trakcie realizacji, należy niezwłocznie powiadomić o tym dział obsługi klienta.

WYBÓR SPOSOBU DOSTAWY

W trakcie finalizowania zamówienia każdy Klient proszony jest o wybranie sposobu dostawy zamówionych produktów.

WYBÓR SPOSOBU PŁATNOŚCI

W trakcie finalizowania zamówienia każdy Klient proszony jest o wybranie formy zapłaty za zamówione produkty. Wszyscy Klienci mają do wyboru płatność z góry  lub pobranie czyli płatność przy dostawie przesyłki przez kuriera lub Pocztę Polską.


Zapisz do PDF

Trwa generowanie dokumentu, poczekaj chwilę

Back Zapisz do PDF
Your cart email sent successfully :)